poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Czy to możliwe, że mam alergię?

 
witam. Po użyciu nowego kremu  rozbolała mnie głowa.Od tego czasu nie mogę nic stosować na twarz  ani kosmetyków ani naturalnych substancji ponieważ bolą mnie oczy.Czy to możliwe że na wszystko zrobiła mi się alergia i co mogę z tym zrobić?
Bardzo proszę o odpowiedź.
KOBIETA, 33 LAT, Radom 


 Objawy nadwrażliwości na kosmetyki obejmują: alergiczne reakcje skórne, pokrzywkę i reakcje fotooksyczne. Zmiany zazwyczaj pojawiają się na  twarzy , szyi, rękach lub w dołach pachowych. U większości chorych to właśnie substancje zapachowe są źródłem złej tolerancji kosmetyków.
Ryzyko niepożądanych reakcji jest większe, jeśli kosmetyki aplikowane są na uszkodzoną skórę Proszę odstawić kosmetyk jeśli zauważyła Pani reakcje podrażnienia.

Brak komentarzy: